Gebruikerservaringen Meldportal

Huurder:

“Als vroeger een lamp in de openbare ruimte kapot was, duurde het soms weken voordat deze was gemaakt. Het was altijd onduidelijk of iemand dit had gemeld. Ook wist je nooit wanneer de lamp vervangen zou worden. Nu kun je de defecte lamp zelf direct via het O-Prognose Meldportal melden. En kun je de status van je melding via ‘mijn meldingen’ volgen. Dankzij het O-Prognose Meldportal ben je altijd op de hoogte en worden reparaties sneller uitgevoerd!”

Gebouwbeheerder:

“Door het O-Prognose Meldportal heb ik een goed overzicht van alle meldingen en storingen in het gebouw. Ik kan beter zien waar collega’s zich mee bezig houden. Ik kan collega’s efficiënter inzetten en krijg ook beter inzicht in het dagelijks onderhoud. Doordat de gebouwgebruikers en uitvoerende partijen als gebruiker van het O-Prognose Meldportal zelf direct invloed hebben en ook terugkoppeling krijgen, neemt de tevredenheid toe”.

Huismeester:

“Met het O-Prognose Meldportal kan ik direct via mij iPad op locatie de meldingen of storingen verwerken die ik tegenkom tijdens mijn rondgang. Dit scheelt mij veel tijd. Ik hoef mijn administratie niet meer achteraf te verwerken. Nog een bijkomend voordeel is dat zodra de melding of storing is ingevoerd er direct actie op wordt ondernomen!”

Installateur:

“Ik kan op ieder gewenst moment de meldingen en storingen bekijken. De melder krijgt van mij via het O-Prognose Meldportal altijd een bevestiging. Vervolgens is de actuele status te volgen. Zowel voor de melder als voor mij is het O-Prognose Meldportal een uitkomst!”